fredag 13 augusti 2010



bilder från malmö

väldigt lugna dagar i familjehemmet nu.
jag fördriver dagarna med sömn, god mat, familj, vänner och träning.

jag och lillsis karin har hoppat på våran nya trend - cykling.
vi kör extremcykling, hehe. på riktiga mountainbikes med värsta dämparna och allt. det är sjukt kul faktiskt. jag ska köpa mig en ny cykel att ha nere i malmö och köra i skogen på.
imorse var vi ute nästan en timme och i förrgår körde vi en bit upp i skogen, sprang en sväng och sen tog vi hojjarna och körde vidare. extreme-sport var det. ;) hade varit kul att kunna va med på nån triatlon liknande tävling. dvs, med simning, löpning och cykling i samma lopp.

igår kväll satt vi runt natanyas köksbord, jag emma, lina och bullen. åt kakor och bullar. tända ljus och grabbsnack.

släktmiddag med grillning hos pappas systers familj ikväll. alltid lika mysigt där. sen var det Diamond league på fyran såg jag. hoppas Gay springer 100. jag har alltid älskat den här atletiska grejen. det är något sjukt coolt med tex världens snabbaste människor. fysisk styrka är fränt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar