tisdag 27 juli 2010

SM i Beachvolley, Malmö




Obligatoriska morgonpromenaden och en fiberhavregrynsgröt med lingonsylt på det.
Balkonghängde lite i solen och gick sen ner och satte oss på den enorma läktaren till Volleyboll SM och kolla lite. Brunbränt och fint. Eller jag mena, goda glassar, ELLER jag mena, kul sport. Dom har smällt upp en hel volleyboll plan med vit sand och en sjukt stor läktare runt om, precis vid havet. 50 m från vår flat.

Haft besök av en släkting til Suat, sen har vi sålt vår tv och fått en ny, som är sjukt stor. Ätit lite choklad och faktiskt, mitt i hälsoresan, tagit en premiär. Den satt fint.

Fick nya löparbraller av mami med posten igår, tillsammans med min mobil, så ring på höhö. However, imorrn ska brallorna invigas i löpspåret, och med mig tar jag Ue som ska upp i matchform nu. Han vet inte vad han har gett sig in på - men det ska han heller inte få veta föräns det är dags.

Här hemma råder tydligen x-box kväll. Jag är inte bjuden. Istället dricker jag mitt kvälls-glas med äppelcidervinäger/vatten för matsmältningen och lägger mig på spikis en timme. Ikväll ska jag läsa ut Champagneflickan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar