lördag 24 juli 2010

Workout's 'n stuff.



riktig genomkörare på löprundan igår. men varmt som satan så tror jag drack en liter när jag kom tillbaka. igår kväll såg vi "case 39" (som jag iofs redan sett men den är bra) och åt polly. (2 stora påsar för 32 på ica, som hittat). sen avslutade jag kvällen som jag alltid gör här hemma - en timmes läsning på spikmattan. sen somnar man som en gris.
OCH vaknade AV MIG SJÄLV innan kl tio idag med. (det finns mirakel). gick en promenad, sen lagade jag omelett till frulle. sitter nu och tuggar på lite vitaminer och känner att jag behöver en dusch. molnigt idag, hoppas det kommer regn för alla gräsmattor är helt bruna och torra. VI BEHÖVER REGN NU!

Jo, på promenaden imorse så såg jag en bög (ett tränat öga kan se om en kille är bög eller inte) som gick runt med sin mops som hette Habibi. (hahaha). det roliga var att Habibi verkade gilla bilar och när en sån där kommun-rengörings-bil åkte förbi så började Habibi jaga den och bögen sprang efter. när Habibi såg att hon/han blev jagad av sin bög så sprang hon ännu fortare och vägrade stanna hur mycket ägaren än skrek "biiibbiii!! HABIBI STANNA!!! SNÄLLA!!" Jag vet inte om bögen fått tag på sin Habibi ännu faktiskt, hunden försvann över en kulle och bögen efter. Själv gick man och garvade elakt åt hela synen, av hundar som har noll-respekt för sina ägare.

Vi skakkes ved.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar