lördag 25 september 2010

chillout lördag

ue är i Göteborg idag så jag får en dag för mig själv. hälit. datorn för mig själv, tv:n för mig själv, soffan för mig själv, kylskåpet för mig själv och badkaret för mig själv.
sitter maniskt och scrollar upp och ner bland bilderna på de två lägenheterna vi ska gå på visning för imorgon. kan fan inte vänta. är så jävla sugen på att flyta nu nu nu nu nu nu nu nuuuu. man ska inte hoppas på för mycket, jag vet, de är fler som budar. MEN jag älskar läget, jag älskar lägenheterna, jag älskar att dom ligger i stan men ändå med egen innergård så man kan "välja bort" stadskänslan om man vill. VILL HA NU.

men jag får snällt vänta och se hur det går.

nu tänkte jag lägga in lite nya låtar på mp3:n och sen köra en 1,5 timmes powerwalk. efter det, mat och hemma-spa. (manikyr, pedikyr, hårvård, hudvård, ansiktspeeling och aloe vera kur)
jag ääälskar lördagar.


Jag, anna & mia. året var 2001. eller -02

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar