måndag 6 september 2010


frösö kyrka med utsikt

fyra fina dagar i östersund.
farfars begravning i fredags i frösö kyrka - finaste begravningen jag varit på. lunch i församlingsgården med hela släkten efteråt. många tal och sånger. jag, lina och kusin astri sjöng en sång från vår barndom på skogis med farmor och farfar.
kvällsvickning och mys med släkten till sent på kvällen.

i lördags var jag ute och sprang vid lillsjön, sen mys med familjen och emma på kvällen. inhandlade 2 kilo godis, 400 g chirra och 4 liter cola. ärligt alltså.
såg nya robin hood.

i går, söndag, löptränade jag med mami och sen åkte jag till stallet en sväng med lillkusinen och lillsyrran. mys på kvällen hemma.

idag har jag och karin dressyrtränat i ridhuset. gick kanon.

nu ska vi packa ihop vårt, jag och suat åker hem till malmö imorgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar