onsdag 12 maj 2010

finväder?


syns dåligt hur mycket de egentligen regnar. men vi snackar floder. plus att de åskar.
jag älskar när de regnar. påminner mig om när man låg i "boden" på skogstorp och vaknade av regnet som smattrade mot taket. fan vad jag saknar skogis.
vaknade med en extremt kurrande mage, ett sug efter scones och en hungrig kille.
vad gör man inte? ställde mig att baka scones till frukost.
har inte gjort de sen hemkunskapen i nian. hej?
suat är såklart rädd för åskan. nån som är förvånad?
jag skulle på kiorren och köpa bakpulver, den ligger ½ min från vårt hus.
"skynda dig cookie, jag är...reeeeeeeeeeedd.."
hahahaha.
blir bara hemmahäng idag. skyller på vädret. har legat nedbäddade i sängen halva dan och kollat på web-tv.
jag är mat-mor idag. sitter och kollar på recept.nu. middagsplaner ni vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar