tisdag 11 maj 2010

häj bjukaj jag pjommeneja.


jag vill ha en båtjävel. en segelbåt. när jag fyller 27 SKA jag ha en egen segelbåt. möjligtvis en motorbåt.
men innan dess, så ska jag ha en liiiiiten segelbåt. i fönstret i vardagsrummet. en sån där i trä med segel i tyg. åh. söt.

idag skulle jag fixa pass. men det blir imorgon istället. var på synundersökning i allafall, inte jag men uet. han har ett litet synfel, så han har beställt glasögon. jättefina.

älskar att varje gång vi ska köpa någonting som suat behöver - ja då kommer jag på att JAG måste ha samma sak. som idag, när suat provat brillorna så tar jag dom ur hans hand och provar dom på mig själv. "dom här passar bättre på mig.. och dom hääär passar sjukt bra på mig!".

men jag fick inga. de blir ett par hugo boss glajjer för ue. stod och velade mellan dom och ett par Sean John. Eller P. diddy. men hugge va finare.

har ingen tv, eftersom jag lyckas komma åt nån knappjävel så kanalerna inte syns längre. och jag kan inte återställa de. och mannen är inte hemma än. då bestämde jag mig för att kolla på film på suats dator. men vad händer då? datorn fuckar ut totalt och skärmen blir helt vit. syns ingenting. så gör den ibland. alltså typ 1 gång i månaden. just idag tyckte den att de va lagom att börja fucka till de. så nu sitter jag här med min dator, som de inte finns några filmer på. FAN.

vad gjorde man förr i tiden? gjorde upp eld med stenar och pinnar?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar