fredag 14 maj 2010


Jag är chef nu :D Biträdande platschef på Espressohouse.
Insåg att jag är chef när en av mina kollegor på jobbet kom fram och frågade, Vad vill du att jag ska göra?
Ehhh.... du ..eh.. kan..väl... ehh..
Nehe. Fast. Mina polare brukar säga att dom skulle vilja ha mej som chef. kanske för att jag är ganska relaxed. inte riktigt chefs-typen. om man säger så. :D
imorgon fyller min grabb år :D 28 år ! oh!
de blir frukost på sängen och middag ute. tårta också. hembakad. såklart.

american pie the wedding på tv. måste se (sa jag att jag sett den fjorton gånger?) måste se ändå. STIFLER är ju med. the stiffmeister. fruktansvärt rolig karaktär.
anna har till och med en kattjävel döpt efter honom. steve stifler. älskar.

3 kommentarer:

  1. Kan jag gå på toa, typ nu?

    SvaraRadera
  2. får jag sluta 3 minuter tidigare i dag så att jag inte missar bussen?

    SvaraRadera
  3. Får jag ta med mig barnet på jobbet imorgon? jag kan binda fast hennes armar och låsa hennes hjul!

    SvaraRadera