tisdag 1 juni 2010

back in malmö

alanya december 2007

hemma. sen igår. idag har jag gjort lite ärenden, bland annat hämtat ut mitt nya och extremt FULA pass. det har regnat i stort sätt hela dagen. jippi. va och sola på gymmet. och promenerade. och och och..inge mer.

JO hemmalagade hamburgare till middag.

och jag är död. trött alltså. går och lägger mig kl 9 idag fö fan.

på söndag drar vi. till turkiet. 17 pers.

men redan på fredag entrar emma och alex malmö. ska hänga i två dar me mej innan vi sticker över till köpenhamn och kastrup på söndag morgon. lördag kväll kommer lill-paddan och hennes dräng, klerre. så de blir trångt och mysigt hemma hos oss. suat får sova hemma hos päronen i danmark, annars går de inte.

FAN VA JÄVLA UNDERBART. jag behöver den här resan mer än någonsin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar