torsdag 17 juni 2010

idag är det onsdag. det vet jag för jag frågade suat.

lycka.

i'm on a boat motherfucker

på partybussen. "flaket"
jag älskar. den här bilden.

mitt älskade harem
(inklusive anabola vakter)
lillsis på beachen
-------------------------------------------
De tar sig. idag har jag diskat, duschat OCH tvättat håret.
suat släpade med mig till köpenhamn också. fick lite mat. lite turkisk tv.
kollar på utbildningar till hösten. alltid ute i god tid. host host.
i sommar ska jag lära mig turkiska flytande. eller alltså. så bra jag kan.
sen ska jag vara hos familjen och vännerna i östersund. åka till skogis, utanför bollnäs. få besök hit till malmö lite då och då. åka tillbaka till turkiet (!!). osv.
det kanske är ganska bra ändå?
ja.
klockan är halv tre snart. och vad gör jag? vaken? woha! jag som sovit minst 15 timmar per dygn de senaste tre dygnen. de börjar kanske vända.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar