söndag 20 juni 2010

men pigg.


emma kom med den brilianta idén att hyra en lägenhet i alanya i en månad nästa sommar. fan. tastiskt trevligt. men det är ju nästa.. sommar. orka vänta.
har endel planer framöver nu. faktiskt!
-söka till universitetet (ifall höst-planerna inte går som de ska)
-lära mig turkiska
-åka till alanya igen i augusti
-öppna butik med suat i danmark i slutet av sommaren

idag har jag, håll i er, gått en promenad på en timme. seriöst nu, har inte varit utanför dörren mer än 1 gång sen vi kom hem för en vecka sen. så det här var andra gången utanför dörren. men jag känner mig aldrig instängd här hemma. känner mig fri. hemma.
men en promenad utanför dörren i veckan kan ju vara sunt. höhö. haft en svacka, men har grävt mig upp endel. nu är jag bara väldigt väldigt..underlig.

längtar till skogis. ska dit v 29 är de tänkt. med familjen. längesen nu. vårat lilla torp i skogen utanför bollnäs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar