tisdag 5 oktober 2010

lite små sömnig..?

asså va fan händer. kommer jag aldrig mer kunna festa, är de de ni står och säger? nej men för tydligen så höll jag på att försova mig och missa mitt flyg idag. SOM HADE AVGÅNGSTID klockan fucking ETT!! helvete. aldrig varit så trött i hela mitt liv. jo, jag va tröttare på väg hem från alanya i juni, men då låg jag ju som back en veckas sömn, bokstavligt talat. vad har jag nu att skylla på? jag lina va ute EN kväll i helgen och då sov man 50% av dagen efteråt, samt att jag som sagt sov mer än 14 timmar natten till igår och igår natt sov jag också mer än tillräckligt för en vuxen människa. är det verkligen så, att vi nu har gått och blivit så jävla gammeltackiga så att vi inte kan gå ut EN kväll i halvåret (jamen två då) utan att behöva fyra dagars jävla rehabilitering i horisontellt läge, med personlig kock som dessutom matar en med sked???!

blir fan förbannad.

nu sitter jag på arlanda, efter mycket om och men. i sas utrikes lounge, käkar älgkorv och kanelbullar. surfar gratis. håller mig vaken. jo, jag sov på flyget från ösd hit till ARN också. JAMEN SJÄLVKLART GJORDE JAG DET! kunde inte hålla ögonen öppna och vaknade av att vi landade, och insåg att jag sovit mot grannens axel, dreglat lite. tittar upp på honom- nejmen otippat. karln var SAS-pilot. några frågor på det? bra. för jag ska gå till nästa flyg nu, mot köpenhamn. mot cookie :D vi ska gå och käka nånstans inne i kph när jag kommer fram. OM jag nu inte somnar med huvudet mot tangentbordet och missar flyget, förstås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar