tisdag 13 april 2010

i'm a highwayman, on the road again. me and my guitarr, and my rambling band.

god middag i gott sällskap.
en strandpromenad på det och sen löpte jag typ hem till sofflocket.
suat på jobbet i köpenhamn.
och jag äter ost och kex. och lyssnar på reggae. det brukar jag göra med mina vänner, lyssna på reggae alltså. helst hos q kl halv fem på morgonen. och lite gott till det. kanske ett glas vin. eller en flaska minttu. nej, inge glas tack.

marley my man


ska ha telefontid med emma. precis som varje kväll. hon sitter i sin soffa, framför sin tv, äter sitt godis. och jag sitter i min soffa, framför min tv, och äter mitt godis. sen låtsas vi att vi umgås. precis som när jag och tuld "går promenad tillsammans". i telefon, typ 40 min promenad. tillsammans. så fint. så man blir rörd. av oss.

lyssnar också på lite på våran officiella klubb-artist. hoffmaestro.
den och den.

a precis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar