onsdag 7 april 2010

sjukt rolig, galen, störd, söt helg.

i ösd. riktig klubb-helg. fullt ös. plus påskfirande med familj och släkt. välbehövlig helg. även varit i umeå me pappi och bott en natt på clarion, samt sålt av grejer och slängt saker, samt packat in alla våra grejer däruppifrån, nu behöver man inte åka tillbaka dit.
så nu är jag slitnare än någon annan. min hals är helt uppfuckad. och jag dök innanför dörren hemma i malmö för typ tre timmar sen, efter att ha suttit på ett tåg i 9,5 timmar. och jag kom på mig själv av att tycka att det var kort. KORT! nio timmar för i helvete. jag är rese-skadad.
i allafall..solen skiner, har suttit ute med uat och gonat i varsin solstol. håller på och tvättar och städar- finbesök imorgon :) nä men halva syskonskaran iallafall :) jiiiiih!

finns rätt sköna bilder från helgen som kommer upp inom kort.

hörs ikv, mannen ska jobba så jag har bara er att umgås med ;) xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar