måndag 12 april 2010


vad sa jag? att jag skulle vara friskt idag elle?
OCH DET ÄR JAG. nästan. svullnaden och smärtan i halsen är borta. har bara förskylningen kvar och hostan. men de kan jag ta.

kollar på svenska hollywood fruar - så man kan få garva åt något.

mannen i huset jobbar, vilket betyder att jag ska sova ensam igen.
ätit årets första jordgubbar idag. MED grädde. eller, grädde med jordgubbar.

så jävla fult, idag stod jag i kö på skatteverket för att folkbokföra mig här i malmö. det var 49 nr före mig när jag kom. när jag snällt väntat i över en timme så hade det bara gått typ fyra nummer. vafan håller dom på med på skatteverket?!
men de roliga var, att suat då ringer, och säger att jag inte alls behöver ta kölapp, utan ska gå direkt fram till nån liten disk och bara hämta en lapp att fylla i och sen lämna.
OKEJ. vad bra att jag ödslade typ en och en halv timme STÅENDES tillsammans med 400 svettiga människor typ, fast jag egentligen hade kunnat göra klart mitt på två min.

grr.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar