fredag 16 april 2010

kanadagäss kan ta sig i -----.

traumatisk promenad imorse (med tuld i luren). jag ska runda en kanadagås och gå förbi den och vidare på grusvägen. och vad händer? -jo den börjar VÄSA som en katt och springer efter mig.
TROR NI KANADAGÄSSEN ÄR SMÅ ELLE? -nä va. hädanefter går jag inte genom den där parken med kolonier av fågelarter. fan rädd.

var in till stan idag igen. fick se grabben som alltid står på ett torg (han går runt stan och ställer sig på olika torg), sätter på sin cd-spelare och kör riktig pakito-techno på högsta, samt dansar OCH sjunger till detta. helt extas. paralyserad av musiken. vevar med armarna och vickar på höfterna i otakt. tror att han är med i mica eller nått. han har förmodligen inte alla hästar hemma. men sjukt skön kille. nästa gång jag ser honom ska jag fan ställa mig brevid och rave:a gärnet.

idag är de fredag. och de blåser nått så helvetiskt i malmö. hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar