onsdag 7 april 2010

så jävla trött. dessutom känns de som att jag har en mås i halsen typ.


jag är så jävla förvirrad. bland annat så var jag och handlade lite smågrejer på ica. när jag kommer tillbaka så ringer emma och vi snackar lite, går runt i lägenheten och pysslar. när jag går ut i hallen för att hänga upp min jacka så ligger de en ica kasse med lite mat och sånt i. "vafan är de här nu då?..." kollar i kassen. funderar lite. jaha. jag var och handlade för tio min sen. fint så.

kört fyra tvättmaskiner. torktumlat endel. de andra torkade på balkongen på 30 min. varmt luft ute. ska bli fint imorgon också. hope so. vi lär väl tillbringa dagen utomhus imorgon. laga lite middag här hemma imorgon kväll. sen myskväll :)
ska sova ensam i lägenheten för första gången. hehe. kalla mig löjlig men vafan har man växt upp i ett hus fullt med folk, ständigt någonting i farten, aldrig ensam - ja då blir man lätt lite sällskapssjuk. å andra sidan får jag hela 180 sängen för mig själv. hehehe.

ska kolla om canal+ visar nån bra rulle, annars slaggar jag fan. äckligt ont i huvudet av all resande. var liksom i umeå igår. idag är man på andra sidan sverige. så. jävla. less. på. att. resa. nu stannar jag här. kanske blir en sväng hem på min födelsedag, men då ska jag fan flyga.

ullinatten - som min lillebror skulle ha sagt. xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar