fredag 9 april 2010

jag älskar mina syskon.

nu är dom dock tyvärr på hemmaplan igen. och jag ligger raklång i soffan och tycker synd om mig själv av flera anledningar.
jag är helt ensam. cookie jobbar.
jag har sjukt ont i halsen. napa hostan typ. rivjärn. förjävligt.
förskyld som satan.
ont i huvudet.
kan inte käka annat än flytande föda, pga hals-jäveln.

imorgon äre grabbkväll här hos oss. det är alltså jag, suat och några danska vänner till oss. fint de.
kanske grilla igen?
vi grillade igår, jag syskonen och suat. jag tror vi tog grillpremiären i det här landet. kanske. älskar el-grillar.

dricker kamomill te och knaprar vitamintabletter.
har börjat med en sak idag - järntabletter. eller. dom finns som brus. svarta vinbär. testa. godare. jag har haft järnbrist många gånger förut och på sista tiden har jag känt mig sådär eländigt trött, så nu jävlar. imorgon blir de morgonpromenaden vid vattnet, ska gå bort till zlatans villa, klättra in genom fönstret och sno ett par kallingar till zlatan-besatta anna. HAHA. de ska jag fan göra.

ska kolla på nån film och sova sen. hejje!
förresten. jag tycker om den här stan. fin. ju. söt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar