söndag 14 mars 2010

booty

fantastiskt trevlig helg i sundsvall. ankomst i fredags kl 20.23. åkte direkt hem till farre och lina för lite film mys, korv, chips och ett glas rött. film myset omvandlades snabbt till tjejsnacks-mys och farre fick ge upp filmen. jag och empa brände hem till linas lgh vid elva-tolv. emma hade haft läggdags tre timmar tillbaka då och slocknade direkt.
lördag stack vi på ikea och birsta centrum. kollade lite. äh jag säger som det är, vi stack dit för att äta. kycklingsallad och wienerbröd. sa! nej just det, emma köpte fan gardiner. då hade jag ju kunnat skylla på det direkt. åkte och handlade lite mys och lite mat. sen hem för slappning. sen lite makeup och klädbyten. för att sen korka upp en flaska rött som avnjöts tillsammans med chips och choklad. vid denna tidpunkt var det enbart jag och emma. lina tillbringade större delen av kvällen på annat håll, men fanns med via telefon. vi körde sanning eller konka (yes vi är 15 år gamla) och stolpade in till stan vid elva snåret. barhängde några timmar över lite mer vin och en hel del snack. kul, eller kul ?! här behövs fan inga feta nattklubbar. ge mig ett svenssons på sundsvalls torg, tre stolar och en bar. typ. med lite lätt underdrivning. smockat vart det i allafall. då stack jag och emma ut och letade mcdonalds. jag måste ha haft minnesluckor över alla gånger jag varit här tidigare och ätit på mcd inne i stan, för jag kunde inte minnas att det ens fanns nått. knepigt. när vi väl hittade det så var det tyvärr stängt. så subway fick bli inhoppare och vi fick beskåda en ung man svälja en 30 cm sub. HEL. sänkte den i en tugga. sen fick de bli hemgång för oss små. garvade hela vägen hem och troligtvis ännu mer när jag vaknade imorse och mindes att jag tog lite efterfest bilder. bland annat den här, även lagt den på tulds vägg på fb. tur att jag lyckades behålla brallorna på i alla fall. men det var enbart för att dom är så jobbiga att ta av och på.
drog en donk efter att ha städat linas lgh efter oss. sen kysste vi lina hejdå, körde tillbaka till ösd och jag lovade mig själv att inte somna innan sovdags, men självklart lyckades jag ta ett litet nätt 1,5 timmes nap. suck.
kommer sitta uppe till fem, så vi lär ju höras på bloggen senare. haha.
xxx


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar