tisdag 2 mars 2010

They can't wipe it off


host host. har grejat applikationen för kommentarer. hade nån galen inställning förut men nu går det att kommentera. (lina hehe).

idag fixade jag ett ärende åt mami som är hemma nu men fortfarande sjuk :(. sen sprang jag med habibi (linnéa). sen spinnade jag lite på cykeln i källaren efteråt också. middag. pancakes med grädde och sirap till efterrätt. m-m-mmm.

och sen har jag sagt haft tisdagsfest med empa. (jag älskar tisdagar). och jag tycker om empa. och kommer sakna våra tisdagar och lördagar nu. men känn er välkommna ner och hälsa på vänner. eller mena, kommer ni inte så dör ni.

alltså. det är galet. jag måste ha värme nu. förresten. alla som ska med på turkiet-resan i sommar måste bestämma sig snart. vi måste boka. åker i juni, eller juli? äh sent juni eller tidigt juli. säg ett datum som ni är sugna på så får vi singla slant eller nått. hehe.

nee, slagga nu, hörs imorgon. (varför låtsas jag att jag ska sova när när jag i själva verket VET att jag kommer sitta uppe minst två timmar till ?!)

xxx !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar