måndag 22 mars 2010

jag är inte sån fin människa idag. bitter och trött utav helvete. allting tar en vecka att göra och kräver extrem motivation innan jag skrider till verket med det jag skulle göra.
som idag, när jag låg i sängen tidigare. mamma ropar att vi ska komma ner och äta. OCH JAG ligger och funderar på hur FAN jag ska orka ta mig ner på nedervåningen ?! OCH JAG FLIPPAR UR TOTALT. FÖR ATT JAG MÅSTE LÖSA PROBLEMET.
och om jag har såna problem med att lösa det "problemet", så kan ni kanske räkna ut hur jobbigt det kommer bli för mig att gå igenom den lista över saker som jag måste göra ikväll.

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.

(jag är inte arg. jag kan färga håret med grekisk hårfärgningsprodukt. jag vet hur man gör. och det vet jag för att jag kan grekiska.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar