fredag 5 mars 2010

ehm. jag vet vad jag ska göra i helgen i alla fall.


jag ska definitivt INTE gå till o´learys imorgon, lördag.
och jag ska definitivt INTE gå till paus på söndag.
ja eftersom dom där catja och andreas från paradise hotel ska vara där då.

herregud.

alltså. har dom här människorna någon TALANG eller så? inte det nej. men typ sjunga, dansa eller vafan som helst? nehe. dom ska bara vara där då eller? ok. och dricka gratis sprit. okej.

dockusåpor är ju vad det är. B-tv program med B-kändisar.
fruktansvärt underhållande. på tv. inte i verkligheten.

robinson är förmodligen den enda bra dockusåpan. eftersom folk jobbar hårt för skiten. dom sitter inte på nått lyxhotell i mexico, får allting serverat och beklagar sig över hur falska människor är mot varandra.

Det är fredag. klockan är 23.10 i skrivandes stund. och jag ska sova. och det ska bli så dejligt.
imorgon ska jag till fajfaj på fika. träna. äta middag me familjen. träffa empa vid lättmjölken på konsum. får ta vara på de sista dagarna här hemma nu :D

Iyi geceler !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar