onsdag 3 mars 2010

A diva is a female version of a hustler


alltså. vänta lite nu. lever vi på 1700-talet eller 2000? ok. för jag tycker det är hemskt att läsa överallt om alla som tycker tjejer FORTFARANDE inte får leva som männen gör. och verkar tycka att det är självklart att det är så. ja vi snackar sex. en kvinna kan ha exakt samma sexdrift som en man. hon kan även ha mer. varför skulle då inte hon få ha precis så mycket sex som hon vill, precis lika mycket som en man, eller mer ?! jag blir fan förbannad. varför tar, inte bara männen, utan också vi kvinnor, ifrån oss vår egen mänskliga rätt? är människor så jävla korkade?
tjejer ska gå runt och låtsas vara fina i kanten och inte prata om sånt snusk och helst inte syssla med sån speciellt mycket. och gör man det så får man hålla tyst om det. det ska inte synas. det är inte fint. ja visst låter de helt sjukt. men de allra sjukaste är, att det är vi människor som själva sätter upp dom "reglerna". det kanske var männen som startade dom, men vi kvinnor accepterar dom eftersom vi inte sätter ner foten. och då menar jag att ALLA måste sätta ner foten.
trodde kanske att vi kommit vidare men tydligen hade jag fel.
men som jag tidigare sagt, så finns det inget häftigare än en stark kvinna som tar sin rätt i alla sammanhang och som står för det också. varför skulle vi inte kunna stå för det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar