tisdag 16 mars 2010

fått massa nya bilder på lägenheten. vill ner nu.
kollat på matlagningsprogram hela kvällen. hungrig.
sitter och försöker lura mig själv att jag inte somnade efter middagen. men det går inge vidare. så de blir väl sängen vid 03 som vanligt. sprängande huvudvärk, alla är lite halvsjuka här hemma. fakk. jag vill inte. bli sjuk. nu. får isolera mig i min lilla skrubb till sovrum. andas genom ett sugrör i nyckelhålet när frisk luft behövs.

när jag ändå talar om sugrör. en gammal napa vän till oss, putte, utförde noggrann demonstration för oss, tidigt en morgon efter en hård ute-natt, över hur man utför hjärt- och lugnräddning på en guldfisk. bara ett minne jag tänkte dela med mig av. sommaren där nere kan inte ha varit särskilt givande i kunskapsväg eftersom jag, efter puttes demonstration, verkligen kände att jag lärt mig något riktigt nyttigt, så tänkte jag ialla fall där jag satt på en säng och lyssnade nyfiket, brevid puttes polare som satt och drack munskölj.
dock har jag inte fått använda mina kunskaper särskilt mycket i praktiken. mycket märkligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar