onsdag 10 mars 2010

jag älskar tisdagar.

blev häng me empa ikväll :) precis som jag hoppats på. (vi ääälskar tisdagar).
nyttigt och vettigt snack varvas med råa garv och oseriösa diskussioner. så är det alltid.

"ska matte träffa en lastbilsshaffis som kan köpa ett hus på landet till henne så ni får bli utekatter. ja de ska hon väl va?" säger empa och tar tag i en av sina katter. klappar lite. "en tjock och ful lastbilsshaffis, han kommer ju ändå aldrig vara hemma. lastbilsshaffisarna, dom har pengar dom."
snacka om att göra allt för sina djur.
"kan bli lite svårt att fejka förhållandet efter typ tio år dock.."

jag tyckte annorlunda.
"men varför träffar du inte nån sportkille istället, snygg och med fräsch kropp på köpet, som du faktiskt tycker om?"
"nej för då lär de ju inte bli något hus ute på landet till mina katter."

nu ska jag slagga. inte somna kl 05 som jag gjorde imorse. emma ringde och väckte mig halv ett. vettig dygnsrytm liksom. så vi säger godnatt nu. hejje !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar