måndag 8 mars 2010

obsession, big time !

jag alanya oktober 2007

alanya okt 07

cypern 06

cypern

lina, cypern


alanya oktober 09

sponsrad av starsky's någon?
järngänget napa 06
det här är ingen tillfällig besatthet. jag måste utomlands. och det är illa kvickt
ungefär som när jag börjar bli hungrig. alla som känner mig vet att jag blir helt galen. då gäller de att tänka snabbt. få i mig mat. snabbt. det här är samma sak. sätt mig på ett plan någonstans. SNABBT.
seriöst, jag får äcklig abstinens. ångest attack typ. tror jag ska dö om jag inte åker utomlands nu.
tyvärr är nästa resa inte förrän i juni. då åker vi till turkiet. ett gäng. sen tänker jag och suat åka på en sista minuten till ayia napa. han vet bara inte om det än.
bo i typ fig three bay några km från napa (vi snackar finlir alltså. inga kackerlackor. obegränsat med käk, toapapper och dryck) och sen plocka ut godbitarna ut napas nattliv. och dagliv. träffa pani och alla workers som inte gett upp utan fortfarande säsongar därnere. träffa alla workers som bor fast i ayia napa. träffa veronika på zorbas. munken som satt i en stol 22 timmar per dygn. åka lite i strippklubbs bil. definitivt äta på zorbas. sno en till tatuering.
typ de då. pressat schema. vi får nog ta två veckor.
hejs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar