torsdag 4 mars 2010

Wicked me.


nej. ingen hyperaktiv dag direkt. men jag skyller det på att jag måste samla energi för i helgen ska de jobbas.
kommer troligtvis bara köra nått löp-pass idag. eller så gör jag inte det.
eller så gör jag?




har plockat ihop grejer som ska med härifrån. har mina saker väldigt utspridda. här, umeå och hos lina i svallet. fan va o-organiserad jag är. men tänkte ju som ändra på det nu. nu fokuserar vi på framtid grabbar.
känns kul att höra mig säga det (eh läsa att jag skrev de) eftersom alla som känner mig kan intyga att jag är världens mest impulsiva människa som alltid levt för dagen. möjligtvis för natten också. kommer troligtvis fortsätta vara samma gamla wicked-me, men kul att se att jag också kan köra lite organiserat och våga planera lite större.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar