torsdag 11 mars 2010

Pain is weakness leaving the body !


och med dom orden tänker jag säga godnatt. nu ska det vändas på dygnet kan jag lova.
eller. lova kanske jag inte ska göra. vi vet ju hur dessa försök har slutat tidigare.
but I'll give it a try.


i napa brukade vi dricka en blå drink som hette blue lagoon. denna drink hade någon form av kusin som hette dynamite, påhittad av en galen britt vid namn chris. båda två var nämligen blå. inte chris, utan drinkarna.
dynamite innehåller någon form av färgsättare, så den blir blå. men utöver det så är den endast gjord på en massa olika spritsorter. bland annat tequila och vanlig vodka.
min fråga lyder som följer, Hur är det då möjligt för denna drink , trots sitt vidriga innehåll, att ändå få smaka bra?
det borde hur som helst inte vara lagligt för den att smaka bra. den är ju fullkomligt livsfarlig.
om någon som läser detta någon gång stöter på en dynamite - lägg benen på ryggen.
jag har ett helt A4 av exempel på saker som denna sjuka drink har gjort sig skyldig till.
(dynamite är inte en laglig drink på svenska krogar)

sov gott !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar