måndag 1 mars 2010

ge mig en strand och saltvatten.

har sån sommarabstinens så jag sitter och tittar maniskt bland sommar och utlands-bilder. buhuu.

torrevieja juli 09

jag och bullen i ayia napa sommaren 06

jag och empa i turkiet. oktober -09


jag på cleopatra beach.
alanya januari -08

jag vill resaaaaa!
har inte rest så jävla mycket egentligen.
poros (grekland, var bara fem bast). london. san pedro. barcelona. cypern (ayia napa och protaras). turkiet (alanya några gånger, ankara, istanbul & konya). sen norge, finland så klart. och danmark har man ju bott i i perioder.

coolaste resemålet är hittills bcn. alla borde åka dit nån gång.
men det var häftigt att få se turkiets landsbygd och storstäder som skiljer sig HELT från turistorterna.
minns speciellt när jag och suat hamnade på en busstation utanför istanbul en tidig morgon.
folk sprang efter oss och ställde sig och glodde på oss. suat förklarade att vi ser "rika ut" i jämförelse med dom. dessutom kände många igen suat som fotbollsspelare. när vi var i alanya några veckor senare så hamnade vi på mittuppslaget i en turkisk skvallertidning om fotbollsspelare. vi snackar riktiga paparazzi bilder. haha. tack. dom hade inte kunnat fråga först så man kunde fått se LITE fräsch ut?

nu ska jag köra min kära mor till sjukhuset. hon har varit dålig länge. nån influensa grej tror vi. och nu ska dom troligtvis lägga in henne. stackars mami.

hörs sen, xxx


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar