torsdag 11 mars 2010

guacamole and me.

eftersom vi bara är en halv familj hemma nu så tycker vi lite synd om oss. jag pappa och brorsan alltså. så vi tyckte därför att det passade bra med en lill-lördag. dvs tacos. och det inkluderade min hemmagjorda guacamole. jag älskar guacamole. det är enbart på grund av den som jag äter tacos. inte ens ett skämt de.
sen såg vi rulle me brorsans tjej alltså. filmen inkluderade chips och godis.
ska kolla på lite tv3 play och sova sen. imorgon är de städ-dag och eftersom mami är på sjukan fortfarande så är de jag som håller i den biten. ska fan släpa upp träningscykeln framför tv:n i vardagsrummet också. det är ju så förbannat tråkigt att träna i källaren. typ sitta och stirra in i en stenvägg. eventuellt kanske man har tur att få låna mammas mp3 (min söp jag självklart bort i alanya) och få lyssna på dom typ tio totalt sönderspelade låtarna som ligger på den. jippi.
godnatt då !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar