fredag 12 februari 2010

BACK IN THE DAYS

men. HEJ. idag har det varit sol. och jag gick en promenad med Nina, en gammal vän från back in the days ;). vi drog en repa runt frösö berget och snackade maaassa massa. de gör vi om snart ! :)

har suttit hemma på pappas (förbannade) gamla stationära dator och grävt bland massa gamla bilder.
gud så.. söta vi var.
jag bjuder på några!

här firar jag och tuld faktiskt 42-dagars.
ja alltså att det var 42 dagar tills vi åkte till ayia napa över sommaren 06.
viktigt med bubbel dagen till ära.

här kör carRU och jag hiphop tema under en festnatt på cypern, 06
lina var också med men hade förmodligen skickat hotbrev om jag inte hade klippt bort henne.
(alltå jag ser förövrigt helt galen ut. undra hur många som fick spö denna natt..)
vi var ju bruna och fina i allafall ;)

här sitter jag och storasis hemma hos cat på en förfest slutet av 06

cat herself! och jag. midsommar 07.

lina och jag på olles nån trött utekväll. eller alltså. olles är ju ett trött ställe. men vi var aldrig trötta.
på fest alltså.
-07

ska äta middag med en halv familj. lina i s-vall. karin hos pojkvän. pappa på jobb i sthlm.
kvar blir jag, eri (viktigt att stava eric med T) och mami. tre personer känns..tomt när man är van vid en full avbytarbänk liksom.

hörs sen !
xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar