torsdag 11 februari 2010

FRANK WAGNER


..glömde jag på min hetaste-lista. fruktansvärt. joel kinnaman är inte lika söt. det är själva frank man vill ha.
han är bra, han får va me!

haha alltså det är förjävla kul hörni, för varje gång jag gett mig på att börja blogga så kör jag gärnet med typ 73 inlägg per dag i en vecka. sen. går allt åt helvete igen. så passa på att ha roligt nu - man vet aldrig när det blir roligt nästa gång.
fast. den här gången tänkte jag blogga lite längre, men jag lovar ingenting. man vet som sagt aldrig med mig. imorgon kanske jag är bosatt på nån jävla rymdfärja med taskig internetuppkoppling. VEM VET.

damn, såg att cat kommit igång med bloggandet igen. men yes. nu kanske hon till och med kan få uppdatera en gång i månaden?? hehe.
även samma tjej som står för myntningen av mitt smeknamn, babygirl. eeeeexakt, som aaliyah ja. fast.. det är nog bara cat som kallar mig det också, hehe. hehee. he. men det är sött.
jag valde ett namn på blogghelvetet som skulle vara så svårt som möjligt att komma ihåg - bara för att jävlas, naturligtvis. OM någon mot förmodan undrade.

det verkar gå dåligt för mig att få upp bilder på mig själv här. kanske lika bra. MEN. anledningen till detta är att jag inte har nån kamera. samt att denna dator inte har cam. VILKET resulterar i dåligt med nya bilder.
men det kommer, det kommer.. :)
xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar