torsdag 11 februari 2010

boys r stupid, throw rock's at them.

det finns faktiskt ett varumärke som heter så. en vän från skottland förkunnade det för mig för några år sen. loggan är bäst. googla. orkar inte lägga upp bild på 'ren.

nu kör vi utlovad hetaste-kändis-grabbar-lista. den är kanske inte är helt klockren, alltså vissa diamanter kan utebli. men vi kör dom här så länge. top 3 !

jhonny depp (gilbert grape & pirates filmerna)

tupac shakur (kommentarer överflödiga)

george clooney (gettin' old..but he's got the look! hetast i cityakuten och en gammal tarantino rulle)

jag har vilodag idag. jag älskar vilodagar. då äter jag allt som kommer i min väg. fast. i och för sig. när jag har träningsdagar så gör jag samma sak. ända skillnaden är att jag tränar också. och jag älskar ju att träna - så kan någon förklara för mig varför jag då älskar vilodagar ?!

i helgen ska jag ta det jävligt lugnt. jävligt. lugnt.
jag ska eventuellt våldgästa en och annan vän och kanske äta någon trött kebab typ. även bringa lite mer ordning i min och ue's oreda, samt studera, som det så fint heter.
vi har så genialiska planer - jag och min cookie. men de tar vi när dom går i lås. planerna alltså. inte jag och ue. fast jag vill i och för sig att vi ska gå i lås nån dag också - a.k.a gifta oss. men det är ju en senare fråga.. och..äh ni fattar.

xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar