onsdag 10 februari 2010

I'm still ballin..


har i alla fall bringat någon slags ordning sen senaste inlägget - för ungefär 12 minuter sen.
följande konstateranden har gjorts:

-jag behöver en ny ansiktskräm
-jag ska försöka sova tidigt, eller alltså "tidigt"..
-och jag ska inte åka till borlänge imorgon med min man eftersom jag tydligen inte var lika eftertraktad som fotbollsspelare hos laget som han är- nähe! skit i de då. fast å andra sidan betyder ju det att jag får träffa en god vän.

till mina andra vänner: jag har inte glömt bort er. jag har bara jävligt mycket att tänka på och göra. dessutom är jag bara här i stan en väldigt kort tid, så er jag inte hinner träffa, gråt er inte till sömns.. jag finns här ändå. vafan, när blev jag så jävla självgod? måste vara den där jävla lussebullen asså..

nu ska jag fan slagga alltså. no kiddin'. jag blir fan förbannad, va äre för jävla stil å sitta uppe halva nätterna. orken.

xxx
(älskar att X tangenten är mystiskt försvunnen på den är datorn så att det tar en kvart att få till ett X)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar