måndag 15 februari 2010

watch em' roll


lite pasta och tonfisksås senare så är man på topp igen.
har snöat in helt och hållet på cassie nu. jeez. mina syskon är fett less på att hon går på repeat 24/7 nu. hehe. alltid gillat henne men nu har jag kärat ner mig rejält.

okej.

jag och grabben grejar för de sista med vår närmsta framtid :) lookin' good.
malmö - ses snart.
sen jag fyllde typ. 16 så har jag undrat varför man bor här i norrland? (förrutom för sin familj och vänner)

det är kallt som satan - jämt
det är långt upp utan bara helvete
det finns ingen direkt civilisation
och den civilisationen som finns är inte så mycket att hänga i granen

just folk här i ösd är ju ett rätt intressant samtalsämne. alltså. haha.
finn sjuttiofem fel. typ.
trångsynta människor. rädda för omvärlden. rädda för att bli dömda. rädda för att vara för mycket. rädda för att vara för lite. rädda för att vara ärliga. hänger ihop med folk bara för att det typ inte finns några andra människor att hänga med inom ett område på en sisodär 50 mil eller nått. rädda för ärlighet. människor som dömer var dom än kommer åt. torra stackars människor.

(och er östersundare som lyckats behålla sig själv och gått sin egen väg ska ju inte ta åt sig)

Jag blir alltid lika inspirerad och imponerad av människor som vågar. ja vågar.
tyvärr är dom få.
själv har jag aldrig tyckt att det har varit svårt att köra mitt race. det har inte funnits någon annan väg att gå. jag vill bli ihågkommen som en som faktiskt va sig själv. alltid. man gör saker som folk gillar. sen gör man saker som folk ogillar. men så länge jag håller huvudet högt, står för det jag gör och är mig själv - då kan jag sova gott. sen får folk säga vad dom vill. haters finns det gott om. oftast är avundsjuka inblandat i skitsnacket - och avundsjuka är den ärligaste komplimangen.
mind ur own biz. live ur own life.


xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar