lördag 20 februari 2010

kottar

igår var jag och sissi ungefär så här trötta.
min syster snackar väldigt mycket i sömmen, som vi alla säkert fått erfara. inatt var hon rätt lugn. det var bara nån grej om att
"AJJJ! aj aj aj aj aj aj !!"
vet inte va de va om men jag bad henne knipa käft. sen sov vi. båda två.
dock i varsin säng, i svarsitt rum. som i och för sig egentligen är ett rum med en tunn vägg.
inte som på bilden. när vi sov tre i varje säng (den trejde som sov med oss tar förmodligen kortet här) fast det fanns 6 sängar i våran lägenhet. ja i napa alltså. vad annars?
vad fint vi har det. på bilden. så harmoniskt.
lina har skorna på sig och enligt mitt arm-läge så drömmer jag att jag är på nån slags kampsports träning. typ, håller nått jävla samurajsvärd. utmanar lina.

idag har jag tränat. och ätit. jag, sissi och bullen ska äta sushi ikväll, och u-u-umgås. de två äldre ska entra krogen medans den lilla får nöja sig med en påse lösviktsgurra och eventuellt en träff med en annan snorig unge. emma alltså. emma alexia pålsson.
så ser dagen och kvällen ut!
later..xxx


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar