måndag 15 februari 2010

"Love is jumping off a bridge and I'm going right behind ya"


har snott farsans högtalare och har lågstadiedisco på övervåningen. brorsan försöker överrösta mig med dåliga pakito låtar. såklart för att han vet att han har bättre högtalare. jag låter barnen hållas. men jag stänger fan inte av min musik.


carro efterlyser ett paddparty i födelsedagspresent. 28 mars. dags att börja planera i så fall. kan ju börja med att bestämma VART i landet vi ska hålla till..?
men det lät kul. kul !

jag och anna var hos marie i går. hahahahahaha.
kvällen bjöd på en hel del råa garv. precis som jag misstänkt.
vi skissade på nya jobbuniformer. åt 2 kg godis och 3 liter popcorn. hade nyanställningsintervjuv med anna (hon gjorde bort sig med blåklinten för någon vecka sen och får köra på nystart). dessutom körde vi lite schemaläggning. kristin lyste dock i sin frånvaro. men det får vi ta igen senare.
hitch AB expanderar !

annars .. ja det är måndag. igen. fast jag börjar bli en sån gammeltacka alltså, jag tycker om måndagar. trodde jag aldrig att jag skulle säga. men faktiskt. fast å andra sidan. det KAN bero på att jag är ledig. he.
träna. städa. laga mat.
nu ska jag kränga en sen lunch och kicka igång.
xxx



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar