onsdag 10 februari 2010

jeeeez..

alltså. jaha. då gör vi ett nytt försök att blogga. skönt att kunna ventilera någonstans. även om det är rätt töntigt med bloggning, alltså. typ "hej jag är någon". nehe. men i allafall.

vem jag är? alltså, ni som känner mig ni känner mig. och ni andra ser mig som troligtvis som en skönt vrickad människa som lever i ständig självironi - vilket betyder att även ni känner mig.

det här kommer förmodligen bli den mest förvirrade blogg någonsin. eftersom jag kanske inte är den mest strukturerade av Guds barn. men det är ju det som möjligtvis är lite kul med mig - att jag är så jävla dålig på att planera och strukturera och agera...att det tillslut blir intressant. typ, hur lyckas hon?
anledningen till att jag själv insåg att jag måste börja blogga igen är att jag sitter och ruvar på så sjukt mycket åsikter. hitta en person med fler starka åsikter och så får du fan ett jävla diplom.

en sak ska jag göra klart NU. och det är att jag vägrar skriva med stor bokstav bara för att det är den första bokstaven i meningen. ORKA.

två mackor och en lussebulle senare är man mätt och belåten. ja du läste rätt, en lussebulle, i februari. en fantastisk känsla.

ska snart bädda ner mig, men måste först ta reda på om jag ska åka till borlänge imorgon eller inte. annars ska jag gå på dejt med en gammal vapendragare - ett bord för två och kinabuffé. "Pinnar är till för mat, om ni vill ha dom som souvernir kostar dom 20 kr".

vi sätter punkt där.
xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar