fredag 26 februari 2010

busy busy ;)

vänta lite nu. stoppa pressarna.
är det fredag?
jaha.

klockan är typ halv ett. jag och bro' ska gå och köpa choklad och kolla filmen som vi aldrig lyckades se igår.
vi kör fredagsmys på dagen istället. eftersom mina kvällar är vigda åt OS. pressat schema om man säger så. fullspäckad kalender. hardworking woman. ha ha ha.
efter rulle äre träning som gäller. och duscha och TVÄTTA HÅRET. det är så skitigt att när jag har uppsatt hår i en hästsvans och drar ut snodden, så sitter håret kvar som en hästsvans. hö hö hö. håller på och försöker att inte tvätta de så ofta. de blir så jeeeekla slitet.

FAN va jag börjar bli less på att vara här. men jag står ut eftersom jag vet hur nära de är tills vi ska flytta nu :)
och nu har det börjat snöa igen. otippat. ser det ut som att vi behöver mer SNÖ ?!!

saknar den här lille pöjken..
eller ja..liten och liten.
en 188 cm x 90 kg liten pöjk.
:)


later, xxx !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar