torsdag 25 februari 2010

det här är en läskig bild.


och vi har tagit ett till OS-guld. i herr-stafetten. om någon MOT FÖRMODAN skulle ha missat det. heeeeelt underbart.
jag är alltid extremt insatt (precis som min extremt sportintresserade familj) i alla stora idrotts tävlingar och det är en riktig nerv-pers så fort sverige är med.
jag väljer bort typ allting före tävlingarna.
hatten av för sveriges OS atleter.




jag och brorsan har precis sett The road. rätt bra men sorglig rulle med danska viggo mortensen och min favorit skådespelerska, charlize théron.
vi har även ätit. mycket.
cheezballs. godis. cola.
nu är vi mätta.
och bror ska sova på madrass i mitt rum igen EFTERSOM vi hörde såna där konstiga duns ikväll igen.
vafan äre som pågår?


gulliga mamma. hon stack ner en kupong på 350 kr på h&m i fickan på mig ikväll. finns det någon mer givmild? ja förutom pappa då. så jävla söta.
jag och mina syskon har våra fina föräldrar att tacka för att vi fått sån fin uppväxt.
inte mycket att klaga på där om man säger så. ingenting faktiskt.


jag och suat har tagit ett steg närmare malmö idag.
fint de.
så nu planeras det för fullt. inredning och stuff.


så jävla gött att man har en kille som visserligen tycker om inredning och sånt, men som är så lättlurad (nääärå) att han ger mig frihet att bestämma typ allting. han bestämmer all elektronik, tv, tv-spel. haha. och jag väljer ut resten. yeees.
de är lite andra grejer vi ordnar med därnere också. exitin'. vill inte säga för mycket innan allting gått i lås, men de ser ljust ut.


klockan är snart två. det är fan slaggning nu. lyckades sova till ett i dag. så jag blir nog så illa tvungen att ställa klockan imorgon så man lyckas vända tillbaka dygnet lite. så här kan man ju inte leva. jag jobbar ju inte ens nattklubb längre så jag kan inte skylla på det heller. jävla skit.


natti. xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar