söndag 21 februari 2010

det var en god vän.

söndag.
ätar-dagen är ett faktum.

följande i matväg har passerat min kropp under dagen.
-ett ägg
-en tallrik gröt med lingonsylt
-rabarberpaj med glass
-lasagne
-kyckling lasagne
-sallad
-tsatziki
-chokladkaka
-after eight kaka
-chips
-godis

sen körde jag och lina brorsan till fotbollen.
-är du sugen på donken eller?
-hmm
-jag är i och för sig jävligt mätt
-jag med
-sväng vänster (mot donken)

vilket resulterar i att vi nu sitter i min säng med en 18 nuggetslåda (OS kampanj) och fyra garlic dipper.
ska de va. så ska de fan va också.

sa jag att jag älskar mat?

var på middag hos faster och hennes familj idag. med hela vår familj. plus jonas. och det var ju mys. jag älskar min släkt.

nu ska vi kolla OS med pappi pappi.
senare mina solmogna tomater.

och kom ihåg: ta inte hela handen om man ger dig ett finger.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar