söndag 28 februari 2010

"I love men so much, I have one. Woo!"

tränat. duschat. manikyr. pedikyr. lax-lunch. och så satt man här igen då.
ska äta middag med min familj idag. sista helg middagen innan jag drar.
ikväll ska jag kolla rulle med bror och hans flicka.

är det någon som skämtar med mig? det har kommit mer snö. mycket mer snö. pallar inte. sitter inne till typ onsdag.

har fått såna sjuka sommar feelings idag. är ju en sån som lever för sommaren. bokstavligt talat. går i ide mellan oktober och maj. varje år. och nu har jag vaknat lite väl tidigt ur mitt ide. hade som gärna velat ligga kvar tills mitten av maj. men det är åtminstone en rätt kraftig temperatur skillnad mellan norr och söder. de tackar man för.

håller på att planera upp sommaren nu. det som är hundra är en till turkiet-resa i början på sommaren. blir väl ett skönt gäng den här gången också. sen kommer brudarna ner till malmö och de blir ju lite raj. sola, bada, grilla, dansa. sen ska vi förmodligen till båstad också. bullens morsa bor där. kan bli najs.

och så kollar man ut igen och ser uppskattningsvis 4 meter snö på marken. jag går och lägger mig igen.

xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar