onsdag 24 februari 2010

finns inte en chansjävel.

ahapp.
då satt man här igen då. framför laptopen. i sängen. långt efter läggdags.
och jag säger det igen. kylan. den får ju vem som helst att vilja lämna jordlivet.
därför har jag varit inne hela dagen. tränat inne. gjort allting inne.
skickade till och med lillsis att hämta posten för jag hade aldrig överlevt.
jag fick dock så lov att gå den 4,5 meter långa promenaden ut till bilen för att åka till frösön. och därefter gå ca 30 meter från konsum med emma upp till hennes lägenhet. även en 10 meters promenad fick jag stå ut med ut till bilen igen när jag skulle hem nu på kvällen. kolla lite OS med farsan, gick väl inge vidare för oss.
nehe..

sen har jag mest suttit och saknat min MAN! för han är ju så förbannat långt borta.
men planen är att försöka ses i veckan. jag menar. kan ju vara bra, när man nu är sambos sen 2,5 år tillbaka, ja att försöka träffas nån gång var tredje månad eller nått. hade ju kunnat varit lite mysigt. en tanke som slog mig bara..

i veckan händer de GRAJER !
(viktigt att det uttalas med grov göteborska, exakt som vejron i ottan, nile city 105,6 - din crackpipa i humlegården).




åsså lite sömn på de.

xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar