tisdag 16 februari 2010

Da Joker

idag har jag tiesto-dag.
det betyder att jag endast spelar tiesto under hela dagen.
processen brukar vanligtvis orsaka irritation hos övriga familjemedlemmar.
vilket gör det hela så mycket roligare.
jag har egentligen alltid varit en riktig rnb nörd. totalt insnöad.
men.
den världens bästa trance dj kan få vem som helst att älska den här musiken. särskillt om man har mycket speciella minnen kopplade till låtarna.

året var 2006. jag förälskade mig i irländaren nedan.

DJ Tiësto, Allure, Da Joker, Drumfire, Handover Circuit, Paradise In Dubs, Passenger, Roze, Stray Dog, Tom Ace, Wild Bunch


den här spelades som avskedssång för mig (och carro som låg hemma på köksgolvet haha) på starsky's nattklubb, vår sista natt på cypern 06, innan vi åkte hemåt efter tre månader i paradiset. minns att vi kom hem den 2 september. då var det fortfarande 35-40 grader varmt i napa.
halvsliten !

tur att man är i prima skick nu då. min kroniska huvudvärk, som jag levt med sen typ lågstadiet, är borta. helt sjukt. har aldrig varit piggare än jag är nu faktiskt.

nu ska jag kränga lunch ! och sen får vi se vad dagen bjuder på.
skänker en tanke till en fin vän som har det tufft nu. kram.

xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar