fredag 26 februari 2010

blubb, blubb..

jag kom på att jag ville äta. det är ju till och med helg nu, då MÅSTE man kvällsäta framför tv:n. jag var mätt. men jag ville äta ändå. så jag gick till köket. kokade gröt och åt med lingonsylt. kom på att de var väldigt dåligt fredagskvällsfika. så jag började göra popcorn och medans dom var i mikron så hittade jag en chokladboll som jag genast sänkte. när popcornen var klara insåg jag snart att jag omöjligt kunde äta mer. så jag auktionerade ut dom på msn. det var dock bara en online och det var min bror. men konstigt nog så fick jag inte ett korvöre för mina popcorn. jag fick till och med GÅ upp till övervåningen för att ÖVERLÄMNA popcornen. tacksamt. nu sitter jag här. mätt. trött. och kollar på OS.. i ren brist på annat glor jag oförstående på skridskor. kvartsfinal. sverige fick storstryk av canada. och fråga mig inte vad dom gjorde fel. fattar fan ingenting av sporten. mer än att jag själv troligtvis skulle åka på ryggskott efter tjugo minuters åkning. och att man får rejäla benmuskler. vilket i och för sig är riktigt snyggt. hm. känner mig plötsligt väldigt splittrad. ska jag börja med skridskor eller inte? ryggskott vs heta benmuskler. vilket väger högst?

eh.

klockan är 00.00 om två min i skrivandes stund. kanske ska kasta in handduken. fast brorsan har ju lan på övervåningen. så sova lär man ju ändå inte få göra förrän på morgonkvisten.

skönt att ha en deadline nu. en dag då jag VET att vi kan flytta in. problemet är att vi måste till umeå för att hämta alla våra grejer också. suck. orka åka dit. jag är så fruktansvärt less på norrland. nu vill jag bara ha sommar och stå på våran balkong i malmö och blicka ut över stranden. hett.

jag ger upp. de blir fan inte roligare med skridskor.
godnatt ! xxx


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar